فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

انتخاب کد سیم کارت

شماره تماس و نشانی

تلفن تماس: 02155800800 با بیش از ده خط

آدرس: بازار بزرگ میدان محمدیه <اعدام> پایین تر از مترو محمدیه ابتدای خیام جنوبی نبش کوچه عبدالحسینی پلاک 8 واحد12

سرمایه گذاری در سیم کارت

سرمایه گذاری در سیم کارت

سرمایه گذاری در سیم کارت یکی از بهترین روش‌های بالا بردن ارزش پول است. در واقع شاید اولین ایده‌ای که برای سرمایه‌ گذاری به ذهن شما می‌رسد؛ سیم کارت نباشد! اما مطمئنا سیم کارت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار است.

همچنین باید توجه کنید که قیمت گذاری سیم کارت معمولا به دست واسطه گران بازار افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل هم خرید سیم کارت شانس شما را برای افزایش سرمایه بیشتر می‌کند. البته با خرید سیم کارت رند، برد قطعی متعلق به شما خواهد بود! دلیل این مسئله هم وجود یک سری از برنامه‌های فروش سیم کارت رند از جمله مزایده‌ است. بنابراین در صورتی که قصد خرید و فروش سیم کارت را دارید؛ در ادامه آموزش سرمایه گذاری در سیم کارت را ارائه کرده‌ایم.

سرمایه گذاری با خرید سیم کارت

حتما سرمایه گذاری با خرید سیم کارت در حال حاضر، یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌های رسیدن به سود است. در واقع خریداران انواع سیم کارت، بدون شک در طول زمان حتی به میزان اندک سود خواهند برد. البته سود زیاد با خرید سیم کارت، مربوط به خرید و فروش سیم کارت‌های رند و ارزشمند است! برخی از سیم کارت‌ها ارزش زیادی برای سرمایه‌ گذاری دارند.

سرمایه گذاری با خرید سیم کارت

همچنین باید توجه کرد که خرید و فروش این سیم کارت‌ها به صورت مزایده‌ای، سود دریافتی فروشنده را به مبلغی بی نهايت می‌رساند. پیشنهاد ما برای سرمایه گذاری با خرید سیم کارت، خریداری سیم کارت‌هایی است که سر شماره رند یا خاصی دارند! در واقع تفاوتی ندارد که این سیم کارت‌ها متعلق به چه اپراتوری هستند؛ بلکه خرید و فروش این سیم کارت‌ها در صورت رند بودن سرشار از نفع برای فروشنده خواهد بود.

بهترین سیم کارت برای سرمایه گذاری

یکی از بهترین سیم کارت‌ها برای سرمایه گذاری، خطوط ۰۹۱۲ همراه اول هستند. البته کد بندی سر شماره سیم کارت‌های همراه اول هم بر روی ارزش آن‌ها تاثیر می‌گذارد و کدهای ۱ تا ۳ ارزش بیشتری نسبت به سایر سر شماره‌ها دارند. همچنین باید توجه کنید که مجموعه آخر خط، شرایط ویژه‌ای را برای خرید و فروش انواع سیم کارت ۰۹۱۲ رند فراهم کرده است. شما می‌توانید با خرید این خطوط، حتی در زمان کوتاه سود بسیار زیادی دریافت کنید.

بهترین سیم کارت برای سرمایه گذاری

البته باید توجه داشت که گاهی اوقات خرید و فروش سیم کارت‌های رند ایرانسل هم خالی از لطف نیست. در واقع برخی از پیش شماره‌های ایرانسل طرفداران بیشتری نسبت به خطوط همراه اول دارند و می‌توان با قطعیت گفت که با سود بالاتری هم به فروش می‌رسند. به طور مثال پیش شماره ۰۹۰۱ همراه اول به شدت محبوب است. به همین دلیل هم برای خرید و فروش این سیم کارت می‌توانید سود کنید.

سرمایه گذاری ۰۹۱۲

بسیاری از افراد با سرمایه گذاری ۰۹۱۲ سعی میکنند که در طول زمان ارزش پول خود را حفظ کنند. همانطور هم که توضیح دادیم؛ سیم گارت‌های 0912 برای سرمایه گذاری گزینه‌ها بسیار خوبی هستند. در نتیجه همین مسئله بسیاری از افراد به خرید و فروش سیم کارت‌های 0912 همراه اول روی می‌آورند.

اما باید توجه کنید که برخی از سیم کارت‌های ۰۹۱۲ نسبت به سایر موارد ارزش بسیار بالاتری دارند. به طور مثال، سیم کارت‌هایی که دارای کد سر شما ۰۹۱۲۱۰۰، ۰۹۱۲۲۰۰ و ۰۹۱۲۳۰۰ یا کد‌های ۱، ۲ و ۳ به ترتیب هستند؛ با قیمت بالایی خرید و فروش می‌شوند. همچنین باید توجه کرد که برخی از سیم کارت‌های ۰۹۱۲ با سر شماره رند هم خیلی خوب به فروش می‌رسند و گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند.

طلا بخریم یا سیم کارت؟

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که طلا بخرم یا سیم کارت؟ در حال حاضر با وجود شرایط خرید و فروش سیم کارت در مجموعه آخر خط ۹۱۲، به نظر می‌رسد که خریدن سیم کارت گزینه بهتری باشد. در واقع سیم کارت‌های برخی از اپراتورها با سرعت بالایی در حال افزایش قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ هستند و به نظر می‌رسد که این شرایط برای خرید و فروش طلا به عنوان سرمایه فراهم نباشد. سود خرید سیم کارت در کوتاه مدت شامل حال شما خواهد شد؛ اما در مورد خرید و فروش طلا، باید مدت بیشتری صبر کنید!

فروش آنلاین سیم کارت

فروشگاه آخر خط، شرایط لازم برای فروش آنلاین سیم کارت را فراهم کرده است. در مجموعه آخر خط امکان خرید و فروش سیم کارت به صورت اقساطی و غیر حضوری هم وجود دارد. تمام مراحل انتقال مالکیت سیم کارت در مجموعه آخر خط به صورت قانونی و تحت نظارت سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد. همچنین باید توجه کنید که خرید و فروش سیم کارت در مجموعه آخر خط برای سرمایه گذاری هم صورت می‌گیرد. در صورت دریافت اطلاعات در این مورد، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سیم کارت اقساطی آخر خط

شرایط ویژه خرید و فروش سیم کارت به صورت اقساطی در مجموعه آخر خط، زمینه ساز استقبال مشتریان از این شرایط شده است. همچنین باید توجه کنید که امکان بستن اقساط با شرایط مورد نظر مشتری هم در فروشگاه آخر خط وجود دارد. اگر تصمیم به خرید سیم کارت با شرایط اقساطی دارید؛ می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *