فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند چهار رقم یکی از آخر 0912

سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912 با وجود این که در بازار کمیاب است؛ مخاطبان بسیار زیادی دارد. در واقع سیم کارت‌های اینچنین با ارقام رند به نه تنها گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و حفط ارزش پول هستند؛ بلکه نگرانی از لحاظ فروش سیم کارت در بازار نخواهید داشت.

همچنین باید توجه کنید که خرید و فروش سیم کارت‌های رند چهار رقم یکی از آخر 0912 به صورت کاملا قانونی و با تایید اپراتور صورت می‌گیرد و به همین دلیل هم نیاز به هیچگونه نگرانی نیست. البته گاهی اوقات برخی از افراد تصور می‌کنند که برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول باید حتما بودجه بسیار زیادی کنار بگذارند؛ اما در فروشگاه آخر خط 0912 شرایط متفاوت است و در ادامه به صورت مفصل به همین مورد خواهیم پرداخت.

سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912

سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912 به عنوان یکی از خطوط دائمی و خاص همراه اول، در بازار با قیمت خوبی خرید و فروش می‌شود. در واقع سیم کارت‌های رند چهار رقم یکی از آخر به دلیل اینکه ارقام خاصی دارند؛ می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند و با خرید این سیم کارت‌ها حتماً در بلند مدت سود بسیار زیادی خواهید کرد.

طرف دیگر باید توجه داشته باشید که خرید و فروش این سیم کارت‌ها به دلیل عرضه تعداد زیادی از سرشماره‌های این چنینی کاهش پیدا کرده است و اغلب اوقات شما می‌توانید این سیم کارت‌ها را در قالب کارکرده خریداری کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که انواع سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912 هم اکنون در فروشگاه آخر خط موجود شده است و می‌تواند یک لیست کامل از انواع سیم کارت را مشاهده کنید.

خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912

برای خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر ۰۹۱۲ باید حتماً یک فروشگاه مطمئن را انتخاب کنید و پس از اینکه خرید خود را انجام دادید؛ مراحل انتقال مالکیت سیم کارت به شکل صحیح صورت بگیرد. در واقع در صورت وجود هرگونه ایراد در روند انتقال مالکیت سیم کارت باید حتماً این موضوع را پیگیری کنید.

البته در صورتی که خرید سیم کارت را از یک فروشگاه مطمئن و تایید شده انجام بدهید؛ هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت و می‌توانید با خیال راحت خرید خود را به مرحله نهایی برسانید. در فروشگاه آخر خط هم امکان خرید سیم کارت رند ۴ رقم یک از آخر ۰۹۱۲ با شرایط مناسب برای همه مشتریان فراهم شده است و پس از خرید سیم کارت به صورت فوری مراحل انتقال مالکیت و تنظیم سند آن به نام شما انجام خواهد شد.

قیمت سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912

قیمت سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر ممکن است به دلیل رند بودن سرشمار تا حدودی بالاتر از سایر سیم کارت‌ها باشد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ خرید این سیم کارت با قیمت مناسب و همچنین واقعی است.

در واقع بسیاری از فروشگاه‌ها به منظور دریافت سود بیشتر سیم کارت رند را فقط با شرایط مزایده بفروش می‌رسانند؛ اما در صورتی که شما از فروشگاه آخر خط خرید خود را انجام بدهید؛ امکان بررسی قیمت سیم کارت 0912 و نرخ دقیق آن از طریق لیست وجود دارد.

همچنین باید توجه کنید که قیمت این نوع سیم کارت تا حدودی هم به کد سیم کارت بستگی دارد و به همین دلیل زمانی که قصد خرید یک سیم کارت را دارید؛ باید توجه کنید که در صورت داشتن کد ۱ تا ۳ قیمت آن بالاتر می‌رود. برای اطلاع از قیمت دقیق سیم کارت‌های رند چهار رقم یکی از آخر ۰۹۱۲ می‌توانید با کارشناسان آخر خط تماس بگیرید.

سیم کارت رند چهار رقم یکی از آخر 0912 اقساطی

سیم کارت‌های رند چهار رقمی یکی که از آخر را می‌توانید از فروشگاه آخر خط با شرایط اقساطی به صورت ویژه خریداری کنید. در واقع این سیم کارت‌ها نه تنها قیمت و شرایط خرید مناسبی دارند؛ بلکه با پرداخت اقساطی هزینه کلی سیم کارت در نهایت سود اصلی متوجه شما خواهد بود.

همچنین باید توجه داشته باشید که خرید و فروش این سیم کارت‌ها در مجموعه آخر خط با شرایط بسیار عالی صورت می‌گیرد و به صورت پیش پرداخت تنها یک سوم مبلغ را پرداخت خواهید کرد. امکان پرداخت باقی اقساط هم به صورت ۶ تا ۱۲ ماهه وجود دارد و برای مشخص کردن اقساط اید حتماً با کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.