فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند ترتیبی از اول 0912

0912 3 4 5 84 26

قیمت: 58,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

خطوط دائمی رند ترتیبی از اول 0912 نه تنها دارای سرشماره منحصر به فردی هستند؛ بلکه این خطوط دائمی اپراتور همراه اول با قیمت بالایی هم خرید و فروش می‌شوند. در نتیجه خرید این سیم کارت‌ها می‌توانید سرمایه گذاری بلند مدتی را هم انجام بدهید!

در واقع سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول 0912 حتی زمانی که نیاز به خط جدید دائمی ندارید هم می‌توانند یک انتخاب بسیار خوب برای خریداری باشند. همانطور که احتمالا در جریان هستید؛ سیم کارت‌های همراه اول معمولا ارزش بالاتری نسبت به سایر خطوط اعتباری و دائمی دارند.

به همین دلیل هم بسیاری از افراد متمایل هستند که یک سیم کارت رند ترتیبی از اول با ارقام سرشماره خاص تهیه کنند. زمانی که شما با سرمایه خود این نوع سیم کارت را تهیه کنید؛ آنگاه این فرصت را هم خواهید داشت که در آینده سیم کارت خود را به دلیل رند و خاص بودن با قیمت بالاتری بفروشید. اگر خودتان هم قصد خرید یک سیم کارت رند ترتیبی از اول را دارید؛ می‌توانید در ادامه این مطلب را دنبال کنید.

سیم کارت رند ترتیبی از اول چیست؟

سیم کارت رند ترتیبی از اول دارای ارقام خاصی در قسمت سرشماره است و به همین دلیل هم این نام را دارد. در واقع خطوط دائمی همراه اول که پس از کد یا قسمت پیش شماره، حداقل سه رقم پشت سر هم و ترتیبی در بخش اول سرشماره دارند؛ رند ترتیبی از اول به حساب می‌آیند.

در نتیجه همین امر هم باید توجه کرد که این سیم کارت‌ها دارای سرشماره خاصی هستند و در صورتی که سایر ارقام سیم کارت هم رند باشد؛ قطعا یک گزینه عالی برای خرید و فروش محسوب خواهد شد. اگر بخواهیم یک مثال از سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول ارائه کنیم؛ می‌توان به خط دائمی با سرشماره 09123450000 اشاره کرد‌. در واقع تمام خطوط دائمی همراه اول با چنین سرشماره‌ای، از ارزش بالایی هم برخوردار خواهند بود.

به طور کلی بحث سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول با سیم کارت‌های ترتیبی از اول معمولی جدا است! در واقع همه سیم کارت‌های ترتیبی از اول رند نیستند. همچنین باید توجه کرد که برخی از سیم کارت‌های رند ترتیبی هم مشخصات سیم کارت عنوان شده را ندارند و باید حتما اعداد ترتیبی این نوع سیم کارت در بخش اول سرشماره قرار بگیرد.

خرید سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول

برای خرید سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول در فروشگاه آخر خط شرایط مناسبی فراهم شده است. در واقع این سیم کارت‌ها نه تنها در فروشگاه آخر خط دارای قیمت مناسبی هستند؛ بلکه می‌توانید سیم کارت مورد نظر خود را با شرایط ویژه اقساطی هم خریداری کنید.

به هر حال، باید توجه داشته باشید که برخی از سیم کارت‌های ترتیبی از اول ارقام رندی ندارند و به همین دلیل هم هنگام خرید حتما توجه کنید که سیم کارت مورد نظر شما ویژگی‌های مربوطه را داشته باشد. برخی از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که سیم کارت‌های رند تعداد بالایی دارند و هر زمان که اقدام کنند؛ می‌توانند یک سیم کارت رند ترتیبی از اول همراه اول بخرند!

اما باید توجه کنید که این سیم کارت‌ها به دلیل خاص بودن کمیاب هم هستند و در صورتی که سیم کارت مورد نظرتان را در زمان مناسب تهیه نکنید؛ برای همیشه آن را از دست خواهید داد. البته برخی از انواع مختلف سیم کارت‌های رند هم اکنون در فروشگاه آخر خط لیست شده‌اند و شما از طريق همین لیست می‌توانید سیم کارت مورد نظرتان را تهیه کنید.

قیمت سیم کارت رند ترتیبی از اول

قیمت سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول کاملا به میزان رند بودن سرشماره و کد پیش شماره خطوط بستگی دارد. در واقع سیم کارت‌هایی که دارای خطوط رند در کنار پیش شماره یا کد ۱ تا ۳ هستند؛ قیمت بسیار بالایی خواهند داشت.

همچنین باید توجه کنید که برخی از انواع مختلف سیم کارت‌های ترتیبی از اول هم به دلیل داشتن سایر سرشماره‌ها و ارقام متفاوت، قیمت پایین‌تر و مناسبی هم دارند. در نهایت باید توجه کنید که در صورت خرید سیم کارت 0912 رند ترتیبی از اول با قیمت بالا، این سیم کارت همچنان بسیار ارزشمند خواهد بود.

نکته مهم دیگر در مورد انواع سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول و قیمت خرید این سیم کارت‌ها، نوسانات نرخ عرضه با توجه به وضعیت بازار و میزان عرضه و تقاضا است. در نتیجه حتما پیش از خرید سیم کارت رند ترتیبی از اول مورد نظرتان اطلاعات لازم در مورد این سیم کارت را از کارشناسان آخر خط 0912 بپرسید.

سیم کارت رند ترتیبی از اول اقساطی

سیم کارت‌های رند ترتیبی از اول را می‌توانید با شرایط اقساطی هم خریداری کنید. در واقع در صورتی که قصد خرید این سیم کارت‌ها با شرایط اقساطی را داشته باشید؛ این امکان هم فراهم خواهد بود که اقساط خود را بین ۶ تا ۱۲ ماه پرداخت کنید.

شرایط اقساطی خرید سیم کارت در فروشگاه آخر خط به این صورت است که باید در مرحله اول یک سوم مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت به حساب فروشگاه واریز کنید. سایر شرایط، از جمله نحوه فعالسازی این سیم کارت‌ها هم مشابه سایر خطوط خواهد بود.