فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

سیم کارت ترتیبی 0912

0912 73 79 6 7 8

قیمت: 42,000,000 تومان

وضعیت: صفر

فروش نقدی

0912 3 4 5 84 26

قیمت: 58,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت ترتیبی  0912 یکی از انواع سیم کارت‌های اپراتور همراه اول است که به دلیل رند بودن سرشماره طرفداران بسیار زیادی هم دارد. در واقع سیم کارت‌های ترتیبی ۰۹۱۲ در دسته‌بندی سرشماره‌های خاص و کمیاب این اپراتور قرار می‌گیرند و برای خرید سیم کارت ترکیبی ۰۹۱۲ مورد نظرتان باید حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید این سیم کارت‌ها از فروشگاه آخر خط ۰۹۱۲ هم وجود دارد. بنابراین در ادامه توضیحات بیشتری در مورد نحوه خرید سیم کارت ترتیبی  0912 ارائه خواهیم کرد.

سیم کارت ترتیبی  0912 چیست؟

سیم کارت ترتیبی  0912 به این دلیل ترتیبی نام دارد که در شماره آن چینش ترتیبی یا متوالی چندین رقم خاص وجود دارد. در واقع این سیم کارت‌ها برگرفته از نوع چینش خاص ارقام در کنار یکدیگر هستند و همچنين ممکن است که رقم‌های متوالی یا ترتیبی سیم کارت در قسمت اول سرشماره یا آخر آن قرار بگیرد‌.

همچنین توجه داشته باشید که سیم کارت‌های ترتیبی معمولا دارای ارقام رند دیگری هم هستند؛ در نتیجه برای خرید این سیم کارت‌ها حتما باید به سرشماره آن هم توجه کنید. به طور مثال سیم کارت 0912***1234 یک نوع سیم کارت ترتیبی 0912 است.

البته نکته مهم در رابطه با سیم کارت‌های ترتیبی وجود همین زنجیره اعداد متوالی است. ممکن است اعداد متوالی در هر قسمتی از سر شماره سیم کارت هم قرار بگیرند. همچنین ارقام این سیم کارت‌ها ممکن است که سه رقمی یا چهار رقمی باشند. البته هنگام خرید سیم کارت متوجه نوع ان خواهید شد. در نتیجه شما باید حتما پس از شناسایی نوع سیم کارت، خرید خود را انجام بدهید‌.

انواع سیم کارت ترتیبی 0912

به طور کلی دو نوع سیم کارت ترتیبی وجود دارد ‌که هر یک از آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند‌. سیم کارت‌های ترتیبی از اول و ترتیبی از آخر از جمله انواع سیم کارت‌های ترتیبی ۰۹۱۲ هستند که تهیه این سیم کارت‌ها هم از طریق فروشگاه آخر خط امکان پذیر است. در نتیجه باید برای خرید انواع سیم کارت ترتیبی 0912 می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که ممکن است انواع سیم کارت‌های ترتیبی قیمت متفاوتی هم داشته باشند‌. برای آشنایی بیشتر شما با انواع سیم کارت ترتیبی 0912 در ادامه هر یک از این نوع سیم کارت‌ها را معرفی کرده‌ایم:

سیم کارت ترتیبی از آخر: سیم کارت‌ ترتیبی از آخر دارای ارقام متوالی به صورت سه رقمی یا چهار رقمی در آخر سرشماره هستند.

سیم کارت ترتیبی از اول: سیم کارت‌های ترتیبی از اول دارای ارقام متوالی به صورت سه رقمی یا چهار رقمی در اول سرشماره هستند.

خرید سیم کارت ترتیبی 0912

برای خرید سیم کارت ترتیبی 0912 باید حتما به برخی از مسائل از جمله انتقال مالکیت صحیح و همچنین نوع سرشماره سیم کارت توجه کنید. در واقع خرید سیم کارت به دلیل مسائل حقوقی تا حدودی حساسیت برانگیز است و اگر انتقال مالکیت سیم کارت به شکل صحیحی صورت نگیرد؛ امکان پیش آمدن مشکلات و مسائل حقوقی هم وجود دارد.

در نتیجه حتما برای خرید سیم کارت ترتیبی مورد نظر خود به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در فروشگاه آخر خط، شرایط لازم برای خرید و فروش سیم کارت‌های ترتیبی هم وجود دارد. در نتیجه با خیال راحت می‌توانید خرید خود را از فروشگاه آخر خط انجام بدهید و مراحل انتقال مالکیت سیم کارت هم از طریق فروشگاه آخر خط به صورت قانونی وجود خواهد داشت.

قیمت سیم کارت ترتیبی 0912

قیمت سیم کارت‌های ترتیبی 0912 به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال ممکن است که قیمت این سیم کارت‌ها بر اساس رند بودن یا داشتن کد ۱ تا ۳ افزایش پیدا کند‌.

همچنین باید توجه کرد که برخی از انواع سیم کارت‌های ترتیبی 0912 هم به دلیل داشتن سرشماره رند قیمت بالاتری دارند. در نتیجه شما باید با توجه به نوع سیم کارت و قیمت سیم کارت 0912 آن، خرید خود را نهایی کنید.

سیم کارت ترتیبی 0912 اقساطی

در حال حاضر در فروشگاه آخر خط ۰۹۱۲ امکان خرید سیم کارت به صورت اقساطی هم وجود دارد. در واقع شما می‌توانید با تنظیم اقساط از چند ماه تا چند سال هزینه نهایی سیم کارت را تا مدت زمان مشخصی پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره نحوه خرید و فروش سیم کارت‌های اقساطی در مجموعه آخر خط ۹۱۲، با کارشناسان ما تماس بگیرید.