فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند چهار رقم یکی از وسط 0912

0912 3 8888 49

قیمت: 175,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 1 2222 49

قیمت: 730,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 1 66666 5

قیمت: 2,000,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت‌های رند چهار رقم یکی از وسط 0912 یکی از خطوط پرمخاطب در بین سیم کارت‌های اپراتور همراه اول هستند. در واقع این سیم کارت‌ها نه تنها دارای سرشماره رندی هستند؛ بلکه نسبت به سیم کارت‌های ۴ رقم یک از اول ۰۹۱۲ قیمت پایین‌تری هم دارند به همین علت خرید و فروش سیم کارت‌های رند ۴ رقم یک از وسط ۰۹۱۲ با قیمت مناسب برای اغلب مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود.

در واقع محدودیتی برای تعیین کد سرشماره سیم کارت‌های چهار رقم یک از وسط ۰۹۱۲ وجود ندارد و به همین دلیل این سیم کارت‌ها با قیمت خوبی خرید و فروش می‌شوند. اگر شما هم قصد تهیه یک سیم کارت رند ۴ رقم یک از وسط ۰۹۱۲ را دارید؛ در ادامه اطلاعات کاملی را تیم آخر خط ۰۹۱۲ در این زمینه ارائه کرده‌اند.

سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912

سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 یکی از انواع سیم کارت‌های خاص همراه اول است که به دلیل داشتن سرشماره خاص و رند می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای خط بیزینس شخصی یا تلفن ثابت محل کار شما باشد. همچنین امکان استفاده از این خطوط به عنوان خط شخصی یا خط دوم هم وجود دارد؛ زیرا در نوع خود دارای ارقام رند و خاصی هستند. البته یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خطوط هم امکان خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 برای سرمایه گذاری و سود بیشتر پول است.

در واقع این سیم کارت‌ها به دلیل داشتن سرشماره رند و ارقام خاص به مرور زمان ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد و به همین دلیل هم بعد از سیم کارت‌هایی با کد یک و سرشماره رند چهار رقم یک از اول، سیم کارت‌های 0912 رند چهار رقم یک از وسط پرطرفدار هستند.

خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912

خرید یک سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 با شرایط ویژه اقساطی پیشنهادی است که ما در فروشگاه آخر خط ۰۹۱۲ به شما ارائه می‌کنیم. در واقع این گونه نیازی نیست که تمام هزینه خرید سیم کارت را در مرحله اول پرداخت کنید و از آنجایی که سیم کارت‌های ۰۹۱۲ رند چهار رقم یک از وسط به نوعی دارای ارزش برای سرمایه گذاری هستند؛ در صورت خرید این سیم کارت‌ها متضرر نخواهید شد.

البته نباید این سیم کارت‌ها را از هر فروشگاهی بخرید و حتما توجه داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت‌های ۰۹۱۲ از طریق فروشگاه آخر خط در بستری کاملا امن صورت می‌گیرد و پس از خرید سیم کارت مراحل انتقال مالکیت آن به صورت قانونی صورت خواهد گرفت.

البته ممکن است طی فرآیند خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 به صورت اقساطی شرایط تا حدودی متفاوت باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 می‌توانید با کارشناسان آخر خط ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

قیمت سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912

قیمت سیم کارت‌های رند چهار رقم یکی از وسط 0912 کاملا به نوع سیم کارت و کد سرشماره آن بستگی دارد. به طور مثال سیم کارت‌هایی که قیمت آن بالاتر است؛ معمولا سرشماره رندتر و همچنین کد بالاتری هم دارند.در واقع کدهای ۱ تا ۳ سرشماره سیم کارت باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از سیم کارت‌های رند ۴ رقم یک از وسط حتی با وجود سرشماره رند هم قیمت مناسبی دارند و شما می‌توانید این سیم کارت‌ها را در سایت ثبت سفارش کنید. البته در نهایت نکته‌ای که در مورد خرید سیم کارت‌های رند ۴ رقم یک از وسط ۰۹۱۲ با قیمت مناسب وجود دارد؛ توجه به نحوه خرید این سیم کارت‌ها از فروشگاه است.

در واقع سیم کارت‌هایی که با شرایط مزایده‌ای به فروش می‌رسند؛ قیمت بسیار بالاتری خواهند داشت و بهتر است که سیم کارت را با قیمت نقد و مشخص خریداری کنید. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق سیم کارت‌های رند ۴ رقم یک از وسط ۰۹۱۲ هم میتوانید با کارشناسان آخر خط ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 اقساطی

سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 اقساطی یکی دیگر از سیم کارت‌های اپراتور همراه اول است که امکان خرید اقساطی آن در فروشگاه آخر خط برای همه افراد فراهم شده است. در واقع شما با خرید سیم کارت رند چهار رقم یکی از وسط 0912 اقساطی می‌توانید؛ فقط یک سوم مبلغ کلی آن را پرداخت کنید و به دنبال همین مسئله هم میتوانید سیم کارت را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

البته باید توجه داشته باشید که برای اطلاع دقیق از شرایط اقساطی باید با کارشناسان آخر خط ۰۹۱۲ تماس بگیرید.