فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

سیم کارت حروفی 0912

سیم کارت حروفی 0912 یکی از انواع خطوط دائمی یا اعتباری است که مشخصه‌های منحصر به فردی دارد. معمولا مخاطبین علاقمند به سیم کارت‌های رند و به اصطلاح رند باز، به سراغ سیم کارت‌های حروفی می‌روند. این سیم کارت‌ها به دو شکل رند و معمولی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید سیم‌ کارت مورد نظر خود را با سر شماره مشخص خریداری کنید.

همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات سیم کارت‌های حروفی صرفا از این جهت ارزشمند هستند که طرفداران‌ زیادی دارند و قیمت این سیم کارت‌ها چندان بالا نیست‌. به همین دلیل امکان خرید انواع سیم کارت حروفی 0912 با قیمت‌های مختلف از فروشگاه آخر خط ۹۱۲ برای تمام مشتریان وجود دارد.

سیم کارت حروفی 0912 چیست؟

حتما با سیم کارت حروفی 0912 آشنا هستید؛ سیم کارت‌های حروفی دارای یک سری از حروف مشخص هستند که هنگام شماره‌ گیری، این حروف به ارقام مشخصی تبدیل می‌شوند. در واقع سیم کارت‌های حروفی مجموعه‌ای از ارقام با کد گذاری حروف هستند. همچنین حروف این سیم کارت‌ها معنای خاصی هم دارند.

بنابراین زمانی که سیم کارتی عنوان حروفی دارد؛ باید حتما حروف آن در کنار یکدیگر نشان دهنده یک اسم یا کلمه باشند. شما می‌توانید سیم کارت حروفی 0912 مورد نظر خود را با کلمه یا اسم مورد نظرتان خریداری کنید.

همچنین باید توجه کرد که برخی از انواع مختلف سیم کارت‌های حروفی به صورت اختصاصی و با کلمه یا اسم مورد نظر شما طراحی می‌شوند. این سری از سیم کارت‌ها هم قیمت بالاتری دارند و هم این که به صورت محدود به فروش می‌رسند. بنابراین شما شانس کمی برای خرید سیم کارت حروفی 0912 سفارشی با کلمات یا اسامی مورد نظر خود خواهید داشت. برای تهیه سیم کارت‌های حروفی به صورت سفارشی یا با سر شماره خاص، می‌توانید با کارشناسان مجموعه آخر خط ۹۱۲ تماس بگیرید.

خرید سیم کارت حروفی 0912

مشتریان در مجموعه آخر خط ۹۱۲ معمولا سیم کارت حروفی 0912 مورد نظر خود را از پیش سفارش میدهند؛ اما به هر حال، همیشه امکان خرید سیم کارت سفارشی وجود ندارد. انواع سیم کارت‌های حروفی با کد مشخص معمولی یا رند، در فروشگاه آخر خط قیمت متفاوتی هم دارند.

به هر حال شما برای خرید سیم کارت حروفی 0912 مورد نظر خودتان می‌توانید؛ تمام سیم کارت‌های مجموعه آخر خط را بررسی کنید. در صورت مشاهده سیم کارت مورد نظرتان، امکان تهیه و پیش سفارش سیم کارت از طریق سایت وجود خواهد داشت. همچنین نکته دیگر در رابطه با خرید و فروش سیم کارت‌های حروفی، امکان انتقال مالکیت سیم کارت مورد نظرتان بلافاصله پس از خریداری آن از طریق سایت است.

در واقع ممکن است برای به نام زدن سیم کارت حروفی 0912 از طریق فروشگاه‌های معمولی محدودیت‌هایی برای شما ایجاد شود؛ اما به هر حال در صورت سفارش سیم کارت از سایت آخر خط، شرایط آسان برای خرید مشتریان فراهم شده است.

قیمت سیم کارت حروفی 0912

قیمت سیم کارت‌های حروفی ممکن است به شدت متغییر باشد. در واقع مهم‌ترین راه تشخیص قیمت انواع سیم کارت‌های حروفی، توجه به رند یا معمولی بودن سر شماره این سیم کارت‌ها است. همچنین باید توجه کنید که گاهی اوقات قیمت خرید سیم کارت حروفی 0912 از طریق سایت با سایر مجموعه‌ها متفاوت است.

به هر حال، مهم‌ترین نکته در رابطه با خرید سیم کارت‌های حروفی این است که سیم کارت‌های سفارشی مشتریان قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت‌های معمولی دارند. به همین علت هم، برای خرید سیم کارت مورد نظرتان به صورت سفارشی حتما بودجه مورد نظر را در نظر بگیرید.

البته ممکن است قیمت برخی از سیم کارت‌های حروفی از ۵۰ هزار تومان تا ارقام نجومی متغیر باشد؛ اما شما می‌توانید با شرایط ویژه خرید و فروش سیم کارت‌های حروفی مجموعه آخر خط، هر نوع سر شماره‌ای که مد نظر دارید را تهیه کنید.

سیم کارت حروفی 0912 اقساطی

همانطور که توضیح دادیم؛ شرایط ویژه‌ای برای خرید و فروش سیم کارت‌های اقساطی وجود دارد. در واقع خریداران سیم کارت‌ها می‌توانند با سفارش سیم کارت مورد نظر خود، هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

همچنین باید توجه کرد که شرایط اقساطی فروشگاه سیم کارت آخر خط ۹۱۲ در نهایت به نفع مشتریان مجموعه خواهد بود. در چنین شرایطی، قسط بندی هزینه‌ها مطابق درخواست مشتری صورت می‌گیرد و به همین شکل، مشتریان می‌توانند اقساط خود را چند ماهه تا چند ساله پرداخت کنند. البته در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد؛ خرید خود را به صورت غیر اقساطی پرداخت کند؛ هیچ محدودیتی برای انجام این کار هم وجود نخواهد داشت.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آخر خط ۹۱۲ و در نهایت ثبت سفارش خود در سایت، شرایط خرید و فروش سیم کارت‌ها را بررسی کنید. پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما جهت انجام انتقال مالکیت و همچنین مشخص کردن شرایط پرداخت هزینه سیم کارت ارتباط برقرار خواهند کرد. اگر شما تمایل به خرید سیم کارت خود با شرایط قسطی دارید؛ حتما این مسئله را با کارشناسان ما در میان بگذارید.