فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند گفتاری 0912

0912 1991 873

قیمت: 140,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت رند گفتاری 0912 یکی دیگر از خطوط رند اپراتور همراه اول است که شما می‌توانید از آن به عنوان خط شخصی یا حتی خط شرکت و مجموعه خود استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که خطوط روند گفتاری ۰۹۱۲ در نوع خود خاص هستند و هنگام تهیه آنها باید حتما نوع سرشماره سیم کارت رند گفتاری را تشخیص دهید.

از طرف دیگر نکته‌ای که در مورد سیم کارت‌های رند گفتاری وجود دارد؛ اهمیت توجه به سرشماره این نوع سیم کارت برای شناختن نظم خاص سیم کارت‌های رند گفتاری و همچنین پرداخت مبلغی متناسب با میزان رند بودن سیم کارت است.

همچنین شما باید توجه داشته باشید که برخی از سیم کارت‌های رند گفتاری ۰۹۱۲ حتی با وجود رند بودن به دلیل داشتن کدهای مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. برای آشنایی با انواع سیم کارت‌های رند گفتاری و همچنین خرید سیم کارت مورد نظرتان در ادامه توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم.

رند گفتاری 0912 چیست؟

سیم کارت رند گفتاری ۰۹۱۲ یکی از انواع سیم کارت‌های رند این مجموعه است که به دلیل داشتن سرشماره خاص و رند به نظر آمدن این سرشماره هنگام تکرار آن رند گفتاری نام گرفته است. در واقع حتماً هر کدام از ما تا به حال چندین سیم کارت رند گفتاری را مشاهده کرده‌ایم. این سیم کارت‌ها نه تنها از لحاظ سرشماره خاص و منحصر به فرد هستند؛ بلکه هنگام اعلام سرشماره سیم کارت دیگر نیازی به تکرار چند بارا ارقام آن برای حفظ کردن وجود ندارد.

این سیم کارت‌ها به اندازه‌ای رند هستند که با نخستین بار شنیدن سرشماره آن در ذهن شما تصویری دائمی حک خواهد شد. به طور مثال می‌توان گفت که سیم کارت ۰۹۱۲۷۷۲۷۷۲۵ یک سیم کارت رند گفتاری است و دارنده این سرشماره یا سایر مخاطبین هر زمان که سرشماره این سیم کارت را تکرار کنند؛ دیگر نگرانی از لحاظ نحوه اطلاع رسانی سرشماره و همچنین فهم مخاطب نخواهند داشت. علاوه بر این موارد، سیم کارت‌های رند گفتاری در نوع خود خاص هستند و ممکن است برخی از انواع این سیم کارت‌ها خاص باشند.

شما می‌توانید در شهر تهران یا سایر نقاط کشور از طریق فروشگاه آخر خط ۹۱۲ سیم کارت رند گفتاری مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین توجه داشته باشید که با خرید این سیم کارت‌ها از طریق سایت فروشگاه آخر خط هم دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای انجام سایر مراحل نخواهید داشت. در واقع در فروشگاه آخر خط تمام تمهیدات لازم برای خرید این نوع سیم کارت‌ها فراهم شده است و شما به سادگی می‌توانید سیم کارت مورد نظر خود را به سادگی تهیه کنید.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت خرید سیم کارت‌های رند گفتاری کارشناسان ما امکان پرداخت مبلغ کلی سیم کارت به صورت اقساطی را هم برای شما فراهم خواهند کرد. بنابراین هنگام خرید این سیم کارت‌ها در تهران یا سایر نقاط کشور تمام امکانات لازم برای شما فراهم شده است. مراحل فعال سازی سیم کارت‌ هم ساده است و بلافاصله پس از این که سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کردید؛ امکاناتی همچون تماس تلفنی، پیامک و غیره برای شما فعال خواهند شد.

البته در صورتی که تمایل دارید از این سیم کارت‌ها برای خطوط شرکت یا مجموعه خود هم استفاده کنید؛ هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید این کار را هم انجام بدهید. البته اگر برای استفاده از این نوع سیم کارت یا فعالسازی آن دچار مشکل شده‌اید؛ کارشناسان آخر خط آماده پاسخگویی خواهند بود.

خرید سیم کارت رند گفتاری 0912

برای خرید سیم کارت رند گفتاری ۰۹۱۲ می‌توانید به سایت آخر خط مراجعه کرده و در همین جا سیم کارت مورد نظر خود را همراه با سرشماره دلخواه و همچنین سایر موارد مورد نیاز سفارش بدهید. همچنین توجه داشته باشید که سیم کارت‌های رند گفتاری ۰۹۱۲ حتی در صورت داشتن کدهای بالا و با ارزش با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. بنابراین برای خرید این سیم کارت‌ها به هیچ وجه نیازی به داشتن هیچگونه نگرانی نخواهد بود. البته در صورتی که تمایل دارید پس از خرید سیم کارت اطلاعات بیشتری در مورد نوع سیم کارت و همچنین نحوه انتقال مالکیت آن دریافت کنید؛ می‌توانید با کارشناسان آخر خط ارتباط بگیرید.

قیمت سیم کارت رند گفتاری 0912

قیمت سیم کارت‌های رند گفتاری ۰۹۱۲ به دلیل رند بودن سرشماره و همچنین داشتن امتیازات خاص ممکن است تا حدودی نسبت به سایر سیم کارت‌های موجود در مجموعه بیشتر باشد. با این حال شما باید حتماً توجه کنید که با خرید این سیم کارت‌ها برد اصلی با صاحب سیم کارت خواهد بود. سیم کارت‌های رند گفتاری به دلیل داشتن سرشماره خاص به نوعی یک سرمایه‌گذاری برای آینده به حساب می‌آیند و شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید؛ این سیم کارت‌ها را با قیمت بالا به افراد دیگری بفروشید.

البته برای تعیین قیمت سیم کارت‌های رند گفتاری ۰۹۱۲ فاکتورهای مختلفی از جمله کد سیم کارت، سرشماره سیم کارت و همچنین کمیاب بودن آن در نظر گرفته می‌شوند.