فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند پنچ رقم یکی از وسط 0912

0912 1 66666 5

قیمت: 2,000,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از وسط 0912 با وجود این که سال‌ها است در بازار وجود دارد؛ اما به هر حال همه افراد تا به حال از این نوع سیم کارت استفاده نکرده‌اند. در واقع سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط به دلیل داشتن سرشماره خاص رند به حساب می‌آیند و ارزش این سیم کارت‌ها به علت رند بودن بالاتر خواهد رفت.

البته از آن جایی که سیم کارت‌های مختلف از لحاظ اپراتور و قابلیت‌ها هم با یکدیگر تفاوت دارند؛ باید حتما هنگام خرید سیم کارت رند پنج رقم یکی به این موارد توجه کنید. البته برای خرید این سیم کارت‌ها هم نیازی نیست که حتما به امور مشترکین حضوری مراجعه کنید؛ بلکه درگاه اینترنتی آخر خط امکان خرید سیم کارت‌های رند را برای مشتریان فراهم کرده است و می‌توانید در ادامه اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از وسط 0912 چیست؟

سیم کارت رند پنج رقم یکی از وسط هم یکی دیگر از خطوط اپراتورهای مختلف است که سرشماره آن با سایر سیم کارت‌ها تفاوت دارد. خطوط رند پنج رقم یکی از وسط دارای پنج عدد یکسان در قسمت میانی سرشماره هستند که با سایر ارقام تفاوت دارند‌. دلیل رند به نظر رسیدن سرشماره این سیم کارت‌ها هم همین یکسان بودن ارقام آنها است.

البته زمانی که شما بخواهید سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ متوجه خواهید شد که سایر مشخصات این سیم کارت‌ها از جمله ارقام ابتدایی و انتهایی ایجاد تفاوت می‌کنند. با این حال، تعداد سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط به دلیل محدودیت‌های شماره گذاری و خاص بودن ارقام، در تعداد کم وارد بازار شده‌اند. البته در حال حاضر می‌توانید این سیم کارت‌ها را از فروشگاه آخر خط تهیه کنید.

خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی از وسط 0912

اگر قصد خرید سیم کارت رند پنج رقم یکی از وسط را داشته باشید؛ باید حتما توجه کنید که این سیم کارت‌ها از لحاظ نوع ارقام و سرشماره نسبت به سایر سیم کارت‌ها خاص هستند. به همین دلیل هم باید حتما پیش از خرید سیم کارت، به نوع سرشماره و ارقام آن توجه کنید.

علاوه بر این موارد، حتما سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط را از یک مرجع معتبر خریداری کرده و به نحوه انتقال مالکیت آن هم توجه داشته باشید. در فروشگاه آخر خط انتقال مالکیت سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط بر اساس روند قانونی صورت میگیرد و به همین دلیل هم برای خرید و فروش این سیم کارت‌ها نیازی نیست که حتما به صورت حضوری مراجعه کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که اگر شما قصد خرید یک سیم کارت رند پنج رقم یکی از وسط آکبند را دارید؛ احتمالا هزینه سیم کارت بالاتر خواهد بود. در فروشگاه آخر خط هر دو نوع سیم کارت کارکرده و آکبند رند پنج رقم یکی از وسط وجود دارد.

قیمت سیم کارت رند پنچ رقم یکی از وسط 0912

قیمت سیم کارت رند پنج رقم یکی از وسط در فروشگاه آخر خط مطابق نرخ مصوب این سیم کارت‌ها در بازار است. البته از آن جایی که برای خرید و فروش سیم کارت باید حتما قیمت گذاری دقیق صورت بگیرد؛ در فروشگاه آخر خط این امکان فراهم شده است که شما قیمت سیم کارت‌های مختلف را بررسی کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که این سیم کارت‌ها ممکن است تحت شرایط خاص قیمت متفاوتی داشته باشند و فاکتورهایی از جمله دائمی یا اعتباری بودن، سرشماره و کد پیش شماره در تعیین قیمت سیم کارت تأثیر گذار هستند.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از وسط 0912 اقساطی

سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط را می‌توانید به صورت اقساطی از فروشگاه آخر خط تهیه کنید. در فروشگاه آخر خط این شرایط وجود دارد که شما همراه با بازپرداخت ۶ تا ۱۲ ماهه سیم کارت بخرید. البته در صورتی که تمایل داشته باشید تا از شرایط فروش اقساطی سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از وسط اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ کارشناسان آخر خط همراه شما هستند.