فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند پنچ رقم یکی از اول 0912

0912 66666 84

قیمت: 1,290,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 با وجود این که با تعداد کمی در بازار عرضه شده است؛ اما در حال حاضر این سیم کارت‌ها به دلیل داشتن سرشماره رند و خاص بسیار پرطرفدار هستند. البته از آن جایی که این سیم کارت‌ها را باید حتما از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید؛ آخر خط انواع سیم کارت رند پنج رقم یکی از اول را موجود کرده است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی هم که باید هنگام خرید سیم کارت به آن توجه کنید؛ کد پیش شماره و نوع سیم کارت است. بنابراین با بررسی دقیق این موارد می‌توان یک سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 تهیه کرد. به همین دلیل در ادامه همراه با کارشناسان آخر خط سیم کارت‌های رند پنچ رقم یکی از اول 0912 را بررسی خواهیم کرد.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 چیست؟

سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از اول دارای ارقام سرشماره خاصی هستند که این سیم کارت‌ها را نسبت به سایر خطوط موجود در بازار متفاوت کرده است‌. البته از آن جایی که برای خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 باید حتما ارقام آن را بررسی کنید؛ سرشماره سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از اول در سایت فروشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند.

البته یک سیم کارت رند پنج رقم یکی از اول دارای ۵ رقم یکسان پس از کد پیش شماره است. به طور مثال، سیم کارت 091266666130 یک سیم کارت رند پنج رقم یکی از اول به حساب می‌آید. همچنین از آن جایی که برای خرید سیم کارت رند پنج رقم یکی از اول باید حتما نوع کد پیش شماره آن را هم بررسی کرد. در واقع کدهای پیش شماره مختلف ممکن است که ارزش متفاوتی هم داشته باشند. برای نمونه، کد پیش شماره ۰۹۱۲ برای خطوط دائمی بسیار پرطرفدار است. اما به غیر از کد پیش شماره، کد سرشماره هم برای تعیین نوع سیم کارت اهمیت دارد.

خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912

اگر قصد خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 را دارید؛ باید توجه کنید که این سیم کارت‌ها دارای دو نوع اعتباری و دائمی هستند. برای خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 دائمی، می‌توانید موجودی سامانه فروشگاه آخر خط را بررسی کنید. در مرحله اول می‌توانید سیم کارت مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و پس از آن امکان دریافت سیم کارت وجود دارد.

پس از خریداری سیم کارت از فروشگاه آخر خط، می‌توانید مراحل انتقال مالکیت آن را انجام بدهید. البته در حال حاضر، سیم کارت‌های موجود در فروشگاه آخر خط دارای دو نوع کارکرده و آکبند هستند و انتقال مالکیت این سیم کارت‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارد. البته فعالسازی سیم کارت هم پس از خرید صورت می‌گیرد و در این زمینه هم تاخیری وجود ندارد.

قیمت سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912

قیمت سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 ۰۹۱۲ به دلیل رند بودن، ممکن است که در مقایسه با سایر سیم کارت‌های موجود در بازار تا حدودی بالاتر باشد.  همانطور که احتمالا اطلاع دارید؛ فاکتورهای مختلفی در بازار تعیین کننده قیمت سیم کارت هستند. از جمله این فاکتورها میتوان به کد سرشماره و میزان رند بودن ارقام آن اشاره کرد.

در مورد سیم کارت‌های رند پنچ رقم یکی از اول 0912 هم این نکته وجود دارد و در صورتی که کد سرشماره این سیم کارت‌ها بین ۱ تا ۳ قرار بگیرد؛ آنگاه این امکان وجود خواهد داشت که سیم کارت مورد نظر را با قیمت بالایی خرید و فروش کنید. البته برخی از سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 هم ارقام بسیار خاص و رندی دارند که باعث افزایش قیمت آنها در بازار خواهد شد.

در هر صورت شما می‌توانید این سیم کارت‌ها را در فروشگاه آخر خط با قیمت و شرایط مناسب تهیه کنید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت سیم کارت در طول زمان رشد می‌کند و به همین دلیل هم باید حتما قیمت روز خطوط رند پنچ رقم یکی از اول 0912 را بررسی کنید.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از اول 0912 اقساطی

در فروشگاه آخر خط نه تنها سیم کارت‌ها قیمت مناسبی دارند؛ بلکه می‌توانید این سیم کارت‌ها را با قیمت مناسب و شرایط ویژه تهیه کنید. شرایط اقساطی خرید و فروش سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی از اول همراه اول با سایر سیم کارت‌ها تفاوت ندارد و می‌توانید اقساط این سیم کارت‌ها را طی ۶ تا ۱۲ ماه پرداخت کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت با شرایط اقساطی به معنای عدم فعالسازی قابلیت‌های خط نیست و به محض خرید سیم کارت، تمامی خدمات اپراتور هم برای شما فعال خواهند شد.