فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند پنچ رقم یکی از آخر 0912

رند پنچ رقم یکی از آخر 0912به عنوان یکی از خطوط اپراتورهای سیم کارت‌های اعتباری و دائمی، قطعا می‌تواند به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود. در واقع این سیم کارت با وجود ارقام رند و همچنین سرشماره خاصی که دارد؛ یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما خواهد بود‌. همچنین باید توجه کنید که سیم کارت رند ۵ رقم یکی از آخر به دلیل وجود برخی از محدودیت‌ها در بازار به تعداد کم موجود است و همان تعداد کم هم با قیمت نسبتاً بالا به فروش می‌رسد.

 بنابراین برای اینکه بتوانید سیم کارت رند پنج رقمی که از آخر مورد نظرتان است را تهیه کنید؛ باید حتماً به موقع اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با نوع سرشماره و سایر مشخصات رند پنچ رقم یکی از آخر 0912و همچنین قیمت و شرایط خرید این سیم کارت‌ها در ادامه با کارشناسان فروشگاه آخر خط همراه باشید.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از آخر

سیم کارت رند ۵ رقم یکی از آخر هم به عنوان یکی از خطوط اپراتورهای داخلی می‌تواند در دو نوع دائمی یا اعتباری وارد بازار شود. البته این سیم کارت‌ها از نظر نوع سرشمار خاص هستند و به همین دلیل هم به تعداد کم در بازار عرضه شده اند. در حال حاضر امکان تهیه این نوع سیم کارت به عنوان شماره تماس خطوط کاری یا حتی شخصی شما وجود دارد و در این زمینه هیچگونه محدودیتی نیست.

رند پنچ رقم یکی از آخر 0912دارای ۵ عدد یکسان در قسمت آخر سرشماره خود هستند؛ به طور مثال سیم کارت ۰۹۱۲۱۲۳۵۵۵۵۵ یک سیم کارت ۵ رقم یکی از آخر است که به اپراتور همراه اول تعلق دارد. با این حال سیم کارت‌های رند ۵ رقم یکی از آخر می‌توانند دارای سرشماره دیگری هم باشند. همچنین امکان عرضه این سیم کارت‌ها با کد پیش شماره اپراتورهای ایرانسل رایتل و غیره هم وجود دارد و شما می‌توانید خودتان انتخاب نهایی را انجام دهید.

خرید رند پنچ رقم یکی از آخر 0912

اگر قصد خرید رند پنچ رقم یکی از آخر 0912که از آخر اعتباری یا دائمی را داشته باشید؛ قطعاً فروشگاه آخر خط یکی از بهترین مراجع موجود برای خرید این سیم کارت‌ها است. در واقع در حال حاضر آخر خط سیم کارت‌های رند ۵ رقم یکی از آخر اپراتورهای مختلف را با قیمت مناسب موجود کرده است و مشتریان فروشگاه به شدت از این اقدام استقبال کرده‌اند.

اگر شما هم به دنبال چنین فرصتی بودید؛ می‌توانید رند پنچ رقم یکی از آخر 0912 را هم یکی از آخر را با شرایط ویژه خریداری کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که پس از خرید سیم کارت رند هر رقم یکی از آخر دائمی یا اعتباری از فروشگاه آخر خط امکان فعال سازی فوری و انتقال مالکیت این سیم کارت‌ها در روز معامله وجود دارد. بنابراین از این لحاظ نیاز به نگرانی نیست. همچنین باید توجه داشته باشید که سرشماری سیم کارت‌ها در نوع خود خاص است و گاهی اوقات به دلیل درخواست فروشنده به صورت مزایده‌ای به فروش می‌رسند.

قیمت رند پنچ رقم یکی از آخر 0912

قیمت رند پنچ رقم یکی از آخر 0912کاملاً به نوع سیم کارت و همچنین اپراتور عرضه کننده آن بستگی دارد. به طور مثال قیمت سیم کارت‌های اپراتور همراه اول از سایر اپراتورها بیشتر است و سیم کارت‌های دائمی همراه اول معمولاً با بالاترین قیمت به فروش می‌رسند.

البته در مورد سیم کارت‌های دائمی همراه اول برای تعیین قیمت نهایی سیم کارت باید به کد سرشماره آن هم توجه کنید. سیم کارت‌هایی با کد ۱ تا ۳ و ارقام رند ۵ رقم یکی از آخر ارزش بیشتری دارند که دلیل آن هم کمیاب بودن این سیم کارت‌ها در بازار است. البته سیم کارت‌های کارکرد با قیمت پایین‌تری نسبت به سیم کارت‌های آکبند به فروش می‌رسند و به همین دلیل هم شما باید حتماً هنگام خرید و فروش این سیم کارت‌ها به این موارد توجه کنید.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی از آخر 0912

فروشگاه آخر خط به دلیل برخی از شرایط خرید و فروش سیم کارت امکان خرید اقساطی انواع رند پنچ رقم یکی از آخر 0912 را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین در حال حاضر شما می‌توانید با پرداخت یک قسط در ماه و اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه سیم کارت رند پنچ رقم یکی 0912 مورد نظرتان را تهیه کنید. برای استفاده از شرایط اقساطی نیازی به حضور ضامن هم وجود ندارد و صرفاً با دسته چک می‌توانید به صورت اقساطی سیم کارت بخرید. برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید و فروش سیم کارت‌های رند اپراتورهای مختلف می‌توانید با کارشناسان آخر خط تماس بگیرید.