فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند پنج رقم یکی 0912

0912 66666 84

قیمت: 1,290,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 1 66666 5

قیمت: 2,000,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت‌های رند پنچ رقم یکی اگرچه یکی از انواع خطوط پرطرفدار موجود در بازار هستند؛ اما بسیاری از افراد هنوز تفاوت سرشماره این خطوط با سایر خطوط موجود را نمیدانند! در واقع برای این که یک سیم کارت ارزش گذاری شود؛ بررسی وضعیت سرشماره آن اهمیت بسیار زیادی دارد. البته سرشماره سیم کارت تنها فاکتور قیمت گذاری آن نیست.

سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 هم از جمله رندترین خطوط موجود در بازار است که با خرید آن به گونه‌ای سرمایه‌گذاری هم انجام داده‌اید. اما به هر حال، همه افراد در جریان نحوه ارزش گذاری سیم کارت‌های مختلف یا حتی طریقه خرید یک سیم کارت رند نیستند. به همین دلیل هم در اینجا کارشناسان فروشگاه آخر خط به بررسی سیم کارت رند پنچ رقم یکی و خرید این سیم کارت با شرایط ویژه خواهند پرداخت.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی 0912 چیست؟

سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی 0912 حتی با وجود سایر ارقام غیر رند هم بسیار ارزشمند هستند‌‌. در واقع زمانی یک سیم کارت در لیست خطوط رند قرار می‌گیرد که سرشماره آن خاص و به یاد ماندنی باشد. سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 هم با وجود ۵ رقم مشابه و امکان به خاطر سپردن ساده ارقام آن، در دسته بندی سیم کارت‌های رند قرار دارد.

به سیم کارتی که پنج رقم آن به صورت پشت سر هم در ابتدا، وسط یا انتهای سرشماره یکی باشند؛ سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 می‌گویند. سیم کارت‌های رند ۵ رقم یکی همراه اول، از سیم کارت‌های اعتباری رند پنج رقم یکی 0912 ارزش بیشتری دارند. به طور مثال، سرشماره ۰۹۱۲۵۵۵۵۵۷۷** یک سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 محسوب می‌شود و می‌توانید این سیم کارت را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه آخر خط هم خریداری کنید.

خرید سیم کارت رند پنچ رقم یکی 0912

خرید سیم کارت‌هایی که دارای سرشماره رند و خاص هستند؛ می‌تواند برای شما تبدیل به یک سرمایه‌گذاری در بلند مدت شود. علاوه بر این مورد، با خرید سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی 0912 شرایطی ایجاد می‌شود که مخاطبان شما سرشماره سیم کارت را خیلی ساده به خاطر بسپارند.

معمولا خرید این سیم کارت‌ها به مجموعه‌های فعال یا افراد مطرح پیشنهاد می‌شود. در واقع داشتن سیم کارتی با سرشماره خاص یک امتیاز قابل توجه است. این سیم کارت رند می‌تواند به شماره شخصی تلفن همراه شما یا حتی خط کاری بیزینسی تبدیل شود. بنابراین ارزش خرید سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 آخر خط را دست کم نگیرید تا بعدا از مزایای خرید این سیم کارت بهرمند شوید.

قیمت سیم کارت رند پنچ رقم یکی 0912

قیمت سیم کارت‌های پنج رقم یکی از آخر هم ممکن است بسیار بالا یا در محدوده قابل قبول باشد. به هر حال این مسئله به سرشماره سیم کارت و اعتباری یا دائمی بودن آن بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی 0912 هم تفاوت قیمت انواع مختلف این سیم کارت‌ها با یکدیگر است. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق این سیم کارت‌ها باید حتما در فروشگاه آخر خط، قیمت‌های روز را بررسی کنید.

سیم کارت رند پنچ رقم یکی 0912 اقساطی

همانطور که پیش از این هم اشاره کرديم؛ امکان خرید سیم کارت‌های رند پنج رقم یکی 0912 با شرایط ویژه هم وجود دارد. در واقع در فروشگاه آخر خط این امکان وجود دارد که شما با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت، مبلغ باقی مانده را در طول زمان پرداخت کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که این سیم کارت‌ها حتی با شرایط اقساطی هم به صورت فوری پس از ثبت قرارداد، به نام خریدار انتقال پیدا خواهند کرد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی سیم کارت رند پنج رقم یکی 0912 در آخر خط و ثبت سفارش سیم کارت هم می‌توانید با کارشناسان ما در اسرع وقت تماس بگیرید.