فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند سه رقم یکی از اول 0912

0912 666 222 9

قیمت: 470,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 333 70 36

قیمت: 140,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 444 7007

قیمت: 730,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 444 164 9

قیمت: 95,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 666 7007

قیمت: 730,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت رند سه رقم یکی از اول 0912 یکی دیگر از خطوط دائمی همراه اول است که می‌توانید از آن برای خط شخصی، تلفن محل کار یا گوشی همراه خودتان استفاده کنید. در واقع استفاده از خطوطی با سرشماره رند و همچنین خاص به عنوان شماره شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد. به طور کلی سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول بهتر در ذهن می‌مانند و مخاطبین شما هر زمان که نیاز به برقراری ارتباط با شما داشته باشند؛ شماره تماستان را به خاطر می‌آورند.

البته سیم کارت‌های رند سه رقمی یکی از اول ۰۹۱۲ دارای ویژگی‌های دیگری از جمله ارزش بالا و پرطرفدار بودن هم هستند که همین دو مورد این سیم کارت‌ها را به شدت خاص می‌کند. در حال حاضر امکان خرید سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ از طریق فروشگاه آخر خط فراهم شده است. شما می‌توانید برای خرید این سیم کارت‌ها در ادامه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سیم کارت رند رند سه رقم یکی از اول 0912

سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ حداقل دارای سه رقم مشابه از اول بوده و به همین دلیل هم خرید و فروش این سیم کارت‌ها معمولاً با قیمت بالایی صورت می‌گیرد. البته باید توجه کنید که برخی از سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول حتی با وجود داشتن سرشماره خاص هم دارای قیمت مناسبی هستند و به همین دلیل می‌توانید انواع سیم کارت رند سه رقمی یکی از اول ۰۹۱۲ با قیمت مناسب را برای یک سرمایه‌گذاری بلند مدت خریداری کنید.

به طور کلی سیم کارت‌هایی با سرشماره رند و سه رقم یکی از اول طرفداران بسیار زیادی دارند؛ زیرا سیم کارت‌های رند تداعی کننده نوعی پرستیژ شخصی یا معرف یک بیزینس مشخص هستند. همچنین از آنجایی که باید برای خرید و فروش سیم کارت‌های رند سه رقم یکی بودجه کافی را در نظر بگیرید؛ امکان خرید این سیم کارت‌ها برای همه افراد وجود ندارد و شما در نهایت یک سیم کارت منحصر به فرد خواهید داشت.

خرید سیم کارت رند سه رقم یکی از اول 0912

امکان خرید سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ از طریق سایت فروشگاهی آخر خط برای همه افراد فراهم شده است. بنابراین زمانی که قصد خرید این سیم کارت‌ها را دارید؛ باید حتماً به یک فروشگاه مطمئن همچون آخر خط مراجعه کرده و در نهایت خرید خود را انجام بدهید. همچنین توجه داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ با شرایط ویژه مکان‌پذیر است و به همین دلیل مخاطبان به شدت از این سیم کارت‌ها در سایت آخر خط استقبال کرده‌اند.

از آنجایی که قیمت برخی از سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ نسبت به سایر آنها بالاتر است؛ برخی از افراد ترجیح می‌دهند که این سیم کارت‌ها را با شرایط اقساطی خریداری کنند. همانطور که اشاره کردیم امکان خرید سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ با شرایط ویژه اقساطی در سایت آخر خط فراهم شده است.

قیمت سیم کارت رند سه رقم یکی از اول 0912

قیمت سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ به کد پیش شماره سیم کارت و همچنین سرشماره آن بستگی دارد. کد پیش شماره سیم کارت زمانی که بین ۱ تا ۳ قرار بگیرد؛ سیم کارت قیمت بالاتری پیدا می‌کند و همچنین باید توجه داشته باشید که داشتن سرشماره رند یکی از امتیازهای افزایش قیمت سیم کارت‌های موجود در بازار است.

بنابراین زمانی که می‌گوییم سیم کارت رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ با کد ۱ تا ۳ با شرایط مزایده‌ای به فروش می‌رسد؛ دلیل این امر قیمت نسبتا بالای آن خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ زمانی که قصد خرید سیم کارت با شرایط عادی را دارید؛ از طریق سامانه آخر خط با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است.

سیم کارت رند سه رقم یکی از اول 0912 اقساطی

سیم کارت‌های رند سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ اقساطی حتی در صورتی که با قیمت مناسبی به فروش نرسند؛ از ارزش بالایی برخوردار هستند. در واقع شما می‌توانید به این سیم کارت‌ها به چشم یک سرمایه‌گذاری در بلند مدت نگاه کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که به مرور زمان قیمت انواع سیم کارت افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید یک سیم کارت سه رقم یکی از اول ۰۹۱۲ رند را ندارید؛ بهتر است با شرایط اقساطی خرید خود را انجام بدهید. شرایط اقساطی خرید سیم کارت در فروشگاه آخر خط به این صورت است که شما یک سوم مبلغ کل سیم کارت را پرداخت می‌کنید و پس از آن این امکان وجود دارد که سایر اقساط سیم کارت را در ۶ تا ۱۲ ماه آینده بپردازید.