فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

رند تکرار پیش شماره 0912

سیم کارت‌های رند تکرار پیش شماره 0912 از جمله خطوط دائمی هستند که علاوه بر داشتن سرشماره خاص و منحصر به فرد برای استفاده به عنوان خطوط شخصی هم مناسب هستند. در واقع این خطوط با وجود این که خاص و رند هستند؛ از لحاظ پرمخاطب بودن هم جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. به طور کلی این نکته بسیار مهم است که سیم کارتی که آن را خریداری کرده‌اید؛ ارزش و جایگاه مناسبی داشته باشد.

گاهی اوقات سیم کارت‌ها نه تنها از لحاظ ارزش باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشند؛ بلکه این نکته هم بسیار مهم است که قشر خاصی طرفدار خریداری آن باشند. اینگونه سیم کارت شما دیگر جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است‌ و حتی می‌توانید آن را با قیمت مناسب خرید و فروش کنید. سیم کارت‌هایی با ارزش بالا همچون سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 یک نوع سرمایه گذاری در بلند مدت هم محسوب می‌شوند.

همچنین باید حتما توجه کنید که سیم کارت خریداری شده شما از این لحاظ هم دارای امتیاز باشد. برای آشنایی با امتیازات سیم کارت تکرار پیش شماره رند، در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912

سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 یکی از خطوط دائمی با سرشماره خاص است. در واقع این نوع سیم کارت‌ها نه تنها دارای کد دائمی 0912 هستند؛ بلکه سرشماره آن‌ها هم ارقام منحصر بفردی دارد.

در سرشماره سیم کارت‌های رند تکرار پیش شماره 0912 حداقل یکبار کد پیش شماره آن یعنی 0912 تکرار شده است و به همین دلیل هم شما برای خرید این سیم کارت‌ها باید حتما به نوع سرشماره توجه کنید. البته اگر توجه کرده باشید که سرشماره سیم کارت در نوع خود خاص است و به همین دلیل هم امکان تشخیص آن به سادگی وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد سیم کارت‌های رند تکرار پیش شماره 0912 هم توجه به رند بودن سایر ارقام این خطوط و همچنین خرید سیم کارت با در نظرگیری رسمیت داشتن سند انتقال آن است.

خرید سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912

برای خرید سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 نیازی نیست که حتما به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. در واقع در حال حاضر امکان خرید این سیم کارت‌ها از طریق فروشگاه آنلاین آخر خط و همچنین توجه به نحوه انتقال مالکیت آن است.

خوشبختانه در حال حاضر در فروشگاه آخر خط شرایطی فراهم شده است که سیم کارت مورد نظرتان را با شرایط ویژه اقساطی و همچنین قیمت مناسب خریداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید این سیم کارت‌ها و انجام مراحل انتقال مالکیت، کارشناسان آخر خط آماده پاسخگویی به شما در طول هفته هستند.

قیمت سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912

قیمت سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 به عنوان یکی از خطوط ارزشمند و درجه یک همراه اول کاملا مناسب است. البته از آن جایی که خرید و فروش این سیم کارت‌ها ممکن است که به صورت مزایده‌‌ای صورت بگیرد؛ آنگاه باید توجه کنید که قیمت نهایی با توجه به نرخ پیشنهادی خریداران مشخص خواهد شد.

همچنین باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات خرید و فروش این سیم کارت‌ها و قیمت فروش سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 با توجه به دائمی بودن آن و همچنین سرشماره رند و خاص نسبتا بالا خواهد بود. از طرف دیگر هم باید توجه کنید که این سیم کارت‌ها با قیمت مناسبی در فروشگاه آخر خط 0912 به خرید و فروش می‌رسند و در نهایت قیمت سیم کارت با توجه به نوع سرشماره و کد پیش شماره آن مشخص خواهد شد.

سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 اقساطی

همانطور که توضیح دادیم؛ این امکان وجود دارد که سیم کارت‌های تکرار پیش شماره و رند را با شرایط اقساطی از طریق فروشگاه آنلاین آخر خط خریداری کنید. نکته مهم دیگر در مورد انواع خطوط رند تکرار پیش شماره اقساطی هم پرداخت اقساط این سیم کارت‌ها در چند قسط مختلف و همراه با بازپرداخت ۶ ماه تا یکسال است.

بنابراین دیگر نیازی نیست که نگرانی از بابت نحوه پرداخت اقساط و مدت زمان بازپرداخت داشته باشید. همچنین باید توجه کنید که هنگام خرید سیم کارت رند تکرار پیش شماره 0912 به صورت اقساطی، باید حتما یک سوم مبلغ را به عنوان پیش پرداخت به حساب فروشگاه واریز کنید. برای اطلاع از سایر شرایط و همچنین خرید سیم کارت‌های رند تکرار پیش شماره می‌توانید با کارشناسان آخر خط تماس بگیرید.