فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

سیم کارت رند پله ای از وسط 0912

رند پله ای از وسط 0912 یکی دیگر از انواع خطوط اپراتور همراه اول است که با خریداری آن یک سرمایه‌گذاری بلند مدت هم انجام داده‌اید. در واقع سیم کارت‌های همراه اول با خطوط رند نه تنها دارای ارزش بالایی هستند؛ بلکه با خرید این سیم کارت‌ها گامی در جهت استفاده صحیح از سرمایه خود برداشته‌اید. اغلب افرادی که قصد خرید یک سیم کارت رند با سرشماره خاص را دارند؛ می‌خواهند از این خطوط به عنوان شماره کاری یا شخصی خود استفاده کنند‌‌.

در واقع خطوط رند پله‌ای ساختاری دارند که در ذهن باقی می‌ماند و به خاطر سپردن شماره این سیم کارت‌ها بسیار ساده است. بنابراین با خرید سیم کارت رند پله ای از وسط 0912 ، دیگر نگرانی در رابطه با پیدا کردن سیم کارت و شماره مناسب نخواهید داشت‌. البته ممکن است برای خرید انواع مختلف سیم کارت‌های پله‌ای دچار سردرگمی شوید و به همین دلیل در ادامه توضیحات بیشتری هم ارائه کرده‌ایم.

رند پله ای از وسط 0912 از وسط چیست؟

یه سیم کارت‌های پله‌ای که اعداد پلکانی و دو به دو آن‌ها در قسمت وسط سرشماره قرار میگیرد؛ سیم کارت‌های رند پله‌ای از وسط می‌گویند. سیم‌ کارت‌های رند پله ای از وسط 0912 نسبت به سایر سیم کارت‌ها متفاوت هستند و با قیمت متفاوتی هم خرید و فروش می‌رسند.

البته در صورتی که تمایل داشته باشید تا یک سیم کارت پله‌ای رند از وسط همانند سیم کارتی با سرشماره 091212999800 تهیه کنید؛ می‌توانید قیمت آن را از کارشناسان فروشگاه آخر خط 0912 بپرسید. همچنین باید توجه داشته باشید که خرید و فروش این سیم کارت‌ها با شرایط مزایده‌ هم امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه برای خرید سیم کارت مورد نظر خود حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

خرید رند پله ای از وسط 0912

اگر قصد خرید سیم کارت رند پله ای از وسط 0912 را دارید؛ باید توجه داشته باشید که خرید و فروش این سیم کارت‌ها تحت شرایط ویژه و در فروشگاه آخر خط صورت می‌گیرد. در واقع دلیل اینکه این سیم کارت‌ها کمیاب‌تر هستند و همچنین به راحتی نمی‌توانید سیم کارت رند پله‌ای از وسط مورد نظرتان را پیدا کنید؛ محدودیت عرضه سیم کارت‌هایی با این سرشمار است.

به همین دلیل هم این سیم کارت‌ها به مرور زمان طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند و هم اکنون با قیمت بالایی هم خرید و فروش می‌شوند. بنابراین اگر شما قصد داشته باشید که یک سیم کارت رند پله‌ای از وسط خریداری کنید؛ در سایت آخر خط لیست بلند بالایی از انواع سیم کارت‌های رند پله‌ای از وسط قرار داده‌ایم تا کار شما ساده‌تر شود.

قیمت رند پله ای از وسط 0912

قیمت سیم کارت‌های رند پله‌ای از وسط همانطور که پیش از این هم توضیح دادیم تا حدودی نسبت به سایر سیم کارت‌ها بالاتر است. به همین دلیل هم لرای خرید این سیم کارت‌ها باید حتماً بودجه مناسبی را کنار بگذارید. علاوه بر این موارد، زمانی که قصد خرید سیم کارت رند پله ای از وسط 0912 را دارید؛ توجه کنید که آیا این سیم کارت با شرایط عادی یا مزایده‌ای به فروش می‌رسد؟ در واقع قیمت نهایی سیم کارت‌های رند پله‌ای از وسط در مزایده‌ها نسبت به قیمت پایه آنها متفاوت خواهد بود.

همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از سیم کارت‌های رند پله‌ای از وسط علی رغم وجود سرشماره رند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. در واقع برای تعیین قیمت این سیم کارت‌ها چندین اصل مختلف از جمله کد سیم کارت و همچنین رند بودن آن حائز اهمیت است. سیم کارت‌هایی با کد ۱ تا ۳ و همچنین سرشماره رند پله‌ای از وسط قیمت نسبتا بالایی دارند.

سیم کارت رند پله ای از وسط 0912 اقساطی

در فروشگاه آخر خط شما حتی می‌توانید سیم کارت‌های رند پله ای از وسط 0912 را با شرایط اقساطی هم خریداری کنید. در واقع دلیل اینکه این سیم کارت‌ها با شرایط اقساطی هم به فروش می‌رسند؛ قیمت بالای آنها است. افرادی که بودجه کافی برای خرید سیم کارت رند پله‌ای از وسط اقساطی به صورت نقدی را ندارند؛ می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و خیلی زود صاحب یک سیم کارت با ارزش خاص شوند. سیم کارت‌هایی که با شرایط اقساطی به فروش می‌رسند هم خیلی زود فعال شده و می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.