فروش و خرید سیم کارت 0912 از آخر خط 912

تلفن تماس : 02155800800 با بیش از ده خط

جستجوی سیم کارت:

سیم کارت جفت جفت از اول 0912

0912 12 12 800

قیمت: 1,300,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 358 58 55

قیمت: 133,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 735 35 67

قیمت: 55,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

0912 576 76 53

قیمت: 65,000,000 تومان

وضعیت: صفر

فروش نقدی

0912 3 8888 49

قیمت: 175,000,000 تومان

وضعیت: کارکرده

فروش نقدی

سیم کارت‌های جفت جفت از اول یکی از بهترین خطوط رند موجود در بازار هستند که سرشماره و همچنین ارقام متفاوتی نسبت به سایر سیم کارت‌ها دارند. شما می‌توانید این سیم کارت‌ها را با قیمت مناسب از طریق مجموعه آخر خط تهیه کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از سیم کارت‌های جفت جفت از اول نه تنها از لحاظ سرمایه گذاری، ارزشمندی به شدت بالایی دارند؛ بلکه طرفداران سیم کارت‌های جفت جفت از اول ترجیح می‌دهند که به جای سیم کارت‌های معمولی این سیم کارت‌های خاص را تهیه کنند. همچنین باید توجه کنید که برخی از سیم کارت‌های جفت جفت از اول به شدت گران قیمت هستند و صرفا تحت شرایط خاص به فروش می‌رسند. منظور از سیم کارت جفت جفت از اول 0912، سر شماره‌های خاصی است که دارای دو عدد جفت در قسمت اولیه ارقام خود هستند.

به طور مثال می‌توان به شماره ۵۲ ۵۲ ۹۱۲ یک سیم کارت جفت جفت از اول 0912 گفت؛ البته ارقام سیم کارت‌های جفت جفت از اول با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از آنها شماره خاصی دارند. مهم‌ترین نکته در رابطه با سیم کارت‌های جفت جفت از اول تهیه این سیم کارت‌ها با قیمت مناسب و مصوب است. همچنین باید توجه کنید که سیم کارت‌های جفت جفت از اول معمولا دارای انواع اعتباری و دائمی هستند که اغلب سیم کارت‌های دائمی معمولاً قیمت بالاتری هم نسبت به سیم کارت‌های اعتباری دارند.

قیمت سیم کارت جفت جفت از اول 0912

قیمت سیم کارت جفت جفت از اول 0912 کاملا به سرشماره و همچنین رند یا معمولی بودن آن بستگی دارد.در واقع سیم کارت‌های جفت جفت از اولی که سرشماره بسیار رندی دارند؛ معمولاً با قیمت بسیار بالاتری به فروش می‌رسند. همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ها بدون هیچ دلیل مشخصی سیم کارت‌های کارکرده را با قیمت بسیار بالای عرضه می‌کنند.

اما در مجموعه آخر خط ۹۱۲ انواع سیم کارت‌های کارکرده و نو با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات دلیل فروش سیم کارت‌های جفت جفت از اول بالا بودن قیمت این سیم کارت‌ها نیست؛ بلکه فروشندگان سیم کارت را با شرایط مزایده به فروش می‌رسانند.

از طرف دیگر برخی از سیم کارت‌های جفت جفت از اول علی رغم رند بودن، سر شماره معمولی دارند و به همین خاطر قیمت آنها نسبتا پایین‌تر است. بنابراین اگر قصد تهیه سیم کارتی را دارید که قیمت آن مناسب است؛ می‌توانید خرید خود را با بررسی سیم کارت‌های موجود در فروشگاه آخر خط انجام بدهید.

خرید سیم کارت جفت جفت از اول 0912

اگر قصد خرید سیم کارت جفت جفت از اول 0912 را دارید؛ باید توجه کنید که این سیم کارت‌ها را نمی‌توانید در هر فروشگاهی پیدا کنید. معمولاً اغلب سیم کارت‌های جفت جفت از اول به دلیل کمیاب بودن کارکرده هستند و باید برای خرید آنها مراحل انتقال مالکیت به صورت رسمی طی شود.

خوشبختانه در فروشگاه آخر خط امکان انجام انتقال مالکیت به صورت معتبر و رسمی وجود دارد؛ اما برخی از فروشگاه‌های سودجو بدون انجام فرایند انتقال مالکیت سیم کارت را به فروش می‌رسانند که از لحاظ قانونی خرید این سیم کارت‌ها مشکل خواهد داشت.

بنابراین هنگام تهیه سیم کارت از فروشگاه حتماً باید مراحل انتقال مالکیت صحیح و همچنین به صورت معتبر انجام شود. معامله سیم کارت اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در فروشگاه آخر خط معامله سیم کارت‌ها کاملاً تضمین شده است و به همین دلیل هم نیاز نیست که در رابطه با خرید و فروش سیم کارت نگرانی داشته باشید.

سیم کارت جفت جفت از اول 0912 اقساطی

سیم کارت‌های جفت جفت از اول را می‌توانید همراه با شرایط مناسب اقساطی از فروشگاه آخر خط تهیه کنید. شرایط اقساطی فروشگاه آخر خط به این صورت است که شما با پرداخت یک سوم مبلغ کل سیم کارت، آن را تهیه خواهید کرد.پس از پرداخت این مبلغ، امکان فعال سازی خط برای شما و همچنین امکان استفاده از آن برای شما فراهم است.

با این حال اقساط سیم کارت جفت جفت از اول 0912 برای مدت یک سال بعد برنامه‌ ریزی خواهد شد. شما خودتان می‌توانید برنامه پرداخت اقساط یک ساله را در سایت یا به صورت حضوری مشخص کنید.از دیگر ویژگی‌های شرایط اقساطی خرید سیم کارت جفت جفت از اول 0912 مجموعه آخر خط کارمزد بسیار پایین و عدم دریافت سود است.

بنابراین سود نهایی برای مشتری خواهد بود و به همین علت این سیم کارت‌ها ارزش خریداری را دارند .در نهایت باید توجه کنید که شرایط اقساطی خرید سیم کارت‌ها به این معنا نیست که شما می‌توانید قسط‌های سیم کارت را پس از یک دوره مشخص پرداخت کنید؛ در واقع هر ماه موظف به پرداخت قسط جدیدی هستید و همچنین مبلغ این قسط‌ها به قیمت سیم کارت شما بستگی خواهد داشت.

اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط اقساطی فروش سیم کارت‌های جفت جفت از اول دارید؛ می‌توانید با کارشناسان مجموعه آخر خط تماس بگیرید.